אתר הטיולים לחו"ל ובארץ

תאילנד מידע כללי

תאילנד מידע כללי, טיסות זולות לתאילנד, אתרים בתאילנד, מלונות בתאילנד

תאילנד מידע כללי, טיסות זולות לתאילנד, אתרים בתאילנד, מלונות בתאילנד

תאילנד המדינה האקזוטית והאהובה מציעה מגוון גדול מאוד של אתרי תיירות,  איים חופים מרהיבים, טיולי ג'יפים, נופים ירוקים, מרכזי קניות ענקיים, טבע עוצר נשימה, מסיבות חוף מהטובות בעולם , שווקים עצומים ושפע של פעילויות שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת. תאילנד הפכה ליעד המבוקש ביותר בקרב הקהל הישראלי הפוקד אותה בהמוניו בכל ימות השנה. לתאילנד קסם מיוחד שהופך אותה ליעד תיירותי נחשק, כזה שחוזרים לבקר בו שוב ושוב.

תאילנד, הממוקמת בדרום מזרח אסיה, מציעה בתי מלון מפנקים, אוכל משובח במחירים מצחיקים, מסאג'ים, מכוני ספא ושירות מהטובים בעולם,וכל אלה במחירים אטרקטיבים במיוחד, דבר המאפשר לנופשים בה ליהנות מחופשה בתאילנד המתאימה לכל גיל ולכל סוג טיול, ומספקת חוויה יוצאת דופן של אווירה קלילה ומושלמת.

אחד היעדים הפופלאריים בקרב ישראלים הוא תאילנד. תאילנד מתאימה לטיול לאחר הצבא,
לטיול רומנטי, ירח דבש ואף טיול משפחות. קל להסתדר בתאילנד מאחר שרוב העוסקים בתיירות ואזורי התיירות מדברים אנגלית, חלק גדול מהשילוט אף הוא באנגלית וניתן למצוא גם בעברית

אשרת כניסה

לישראלים ניתן לשהות בתאילנד למשך 30 ימים ללא ויזה (אשרת כניסה). מטיילים תרמילים שמטיילים במזרח גם אם בי'קרו בתאילנד ורוצים לחזור אליה לאחר חודש או יותר אשרת הכניסה שלהם מתחדשת ל- 30 ימים נוספים.

מי שרוצה לשהות בתאילנד יותר מחודש כדאי שיצטייד באשרת כניסה מהארץ. יש לגשת לשגרירות התאילנדית או לפנות לאחד מחברות התיירות.

כסף

המטבע המקומי בתאילנד הוא באט, כל באט מכיל כ- 100 סטנג.

כרטיסי אשראי

כיום מרבית העסקים בתאילנד מקבלים כרטיסי אשראי בינלאומיים, כמו כן גם המחאות נוסעים מתקבלים להמרה בבנקים, בעמדות מט"ח ובמלונות.

טיפים

כיום יותר יותר מקומות נהוג להשאיר תשר לרוב בדומה לארץ מדובר על 10% , אין צורך לתת טיפ לנהג המונית למרות שאם תתינו הוא לא יתנגד.

מכר ומיקוח

הישראלים אוהבים הנחות ולמעשה פרט לבתי הכלבו הגדולים, כמעט בכל דוכן או חנות המוכרים רגילים להתמקחויות ולבקשת הנחה. המחיר הסופי הוא נגזרת של יכולת המיקוח שלכם ומצב רוחו של המוכר, תזכרו תמיד לעשות זאת ברוח טובה.

טיסות פנימיות בתאילנד

בתאילנד מספר חברות תעופה פנימיות, אם ברצונכם להזמין טיסה פנימית םנו אל סוכני הנסיעות בארץ. כמובן שתוכלו לפנות אל חברת נסיעות בתאילנד ולהזמין שם.

תחבורה בתאילנד

מעבורת

לאיים בתאילנד ומעבר בין האיים, ניתן להגיע במעבורת.

אוטובוסים

שירותי התחבורה בתאילנד מציעה נסיעות מוזלות אל ערים בצפון, חלק מהנסיעות הן ארוכות ולא תמיד כדאיות, למרות שהן זולות מאוד.

רכבות

בתאילנד רשת רכבות נוחה וזולה, המתאימה לעבור מרקחים ארוכים בתוך תאילנד. ברכבות תמצאו שלוש מחלקות וחלק מהקרונות ממוזגים או ניתן למצוא בהם מאווררים. בדקו לפני רכישת כרטיסים לרכבת איזו רכבת אתם עולים ואיזו מחלקה. ההמלצה היא רכבת לילה מבנגקוק לצ'אנב מאי. חשוב להזמין כרטיסים מראש ולא לחכות לרגע האחרון.

השכרת רכב בתאילנד

בתאילנד תמצאו את כל חברות השכרת הרכב הגדולות. לנסיעה בתאילנד יש להצטייד ברישיון בינלאומי. קחו בחשבון שהנגידה בתאלינד היא בצד שמאל והמפות והשילוט בתאילנד הוא באנגלית.

אינטרנט

ברוב המקומות המתויירים תמצאו רשת אינטרנט פעילה שתוכלו להתחבר אליה, כדאי להצטייד בחבילת גלישה מהארץ. אם זאת התכתבות בוואטצאפ תהיה קלה ונוחה עבורכם.

אתר התיירות הרשמי של תאילנד
http://www.tourismthailand.org/index_inside.php

Exit mobile version